Завдяки Борису Філатову на житловому масиві Парус з’явилося освітлення у дворах

Завдяки Борису Філатову на житловому масиві Парус з’явилося освітлення у дворах. Жителі житломасиву більше року не могли добитися реакції комунальних служб на свої звернення. Люди неодноразово просили відремонтувати освітлення на кількох вулицях масиву. Проблему вдалося вирішити тільки після звернення мешканців до Бориса Філатова.

Тетяна Пахоренко, одна з ініціативних мешканців ж / м Парус, розповідає, що останнім часом їх ЖЕК став виконувати тільки одну функцію — приймати платежі. Про інші обов’язки, за її словами, комунальники просто забули.

— Дуже багато де ліхтарі не горіли, було багато дерев, які заважали освітленню. Були стовпи, які впали або прийшли в непридатність. Коли йдуть дощі — виблискують іскри. Діти лякаються. Це неприємно і дорослим. Є такі темні кути, що людина не може пройти, — скаржиться Тетяна Пахоренко.

Тепер, за підтримки Бориса Філатова, в її дворі нарешті відремонтували пошкоджений кабель і замінили лампи на ліхтарних стовпах. Значить, про темні кутки можна забути. Необхідні ремонтні роботи провели також і в сусідньому дворі.

— Ніхто у нас нічим не займається. Дзвонимо-дзвонимо — темнота у дворі. А в під’їздах ні на одному поверсі немає світла. Що поробиш? Так у нас займаються світлом, — каже Людмила Журавель. Мешканка масиву також згадує, що відсутність нормального освітлення не раз ставало причиною загибелі тварин — багато домашні вихованці потрапили під колеса автомобілів. — Тепер, завдяки Борису Філатову, хоч не страшно вийти ввечері на вулицю. Зараз так рано темніє — страшно вийти. Діти ще спати не лягають. Їм хочеться на вулиці — а в таку темряву хіба можна? Тепер звичайно добре, що висвітлили спасибі величезне, — сказала вона.

Сьогодні сфера ЖКГ — одна з найбільш проблемних галузей міської інфраструктури. На роботу місцевих комунальників скаржаться більше 60% дніпропетровців. Комплексним рішенням цих проблем є «Стратегія розвитку Дніпропетровська», запропонована Борисом Філатовим. Тут викладена концепції реформування ЖКГ. Всі проекти — від створення єдиної «гарячої» лінії для прийому скарг городян до впровадження електронної карти комунальних робіт — все це було розроблено за участю провідних фахівців.