Дніпропетровськ перетвориться на смарт-сіті

Дніпропетровці отримуватимуть адміністративні послуги швидше та простіше. Щоб зробити європейську практику звичною для мешканців міста, новий мер Борис Філатов залучив спеціалістів з міжнародними іменами. Координувати проект будуть представники місцевої волонтерської спільноти. Перші результати спільної роботи обіцяють продемонструвати вже у найближчі два місяці.

Створення системи смарт-сіті буде повністю синхронізоване з мерскою програмою «730 днів на шляху до сталого зростання» Бориса Філатова. Про це новий мер повідомив під час першої робочої наради зі створення «електронного міста»

«Процес переведення адмінпослуг повинен мати розширений спектр дії. Це буде комплексна система «смарт-сіті» у Дніпропетровську. Спершу треба позбутися практики паперового документообігу. Далі для всіх типів послуг будуть створені електронні мапи, які ми випробовуватимемо у тестовому режимі«, — пояснив очільник Дніпропетровська Борис Філатов.

До команди новаторів увійшли провідні фахівці Всеукраїнського та міжнародного класу. Серед залучених експертів відомий ІТ-спеціаліст Дмитро Дубілет. Також відомо, що вже за декілька днів до лав ІТ-волонтерів приєднається і естонська розробниця Яніка Мерило.

За інформацією Дмитра Дубілета, наразі в Україні налічують понад 1200 адміністративних послуг, близько 10% з яких знаходяться у компетенції міських рад. За оцінками експерта, майже 130 таких послуг підвідомчі департаментам Дніпропетровської міськради.

ІТ-фахівець певен, що успіх запровадження таких реформ залежить безпосередньо від волі керівника. За його словами, свого часу міська рада першою в країні запровадила доступ до електронних послуг. Та через те, що новацію не змогли підтримати на місцевих рівнях, проект довелося згорнути.

Дмитро Дубілет зауважив, що з таким мером як Борис Філатов він пророкує проекту «смарт-сіті» успішну реалізацію у Дніпропетровську.

Найперше, за що візьметься робоча група проекту «Електронне місто» — запровадження електронних петицій громадян і усунення паперового документообігу серед чиновників міськради.

«Це дозволить економити бюджет міста — кошти, які щоразу виділяють на закупівлю паперу. Це також дозволить нам оптимізувати роботу мерії. Адже завдяки електронному формату роботи загубити жоден документ буде неможливо«, — розповіла координатор волонтерського проекту «Електронне місто» Дар’я Біла.